dinsdag 12 juni 2012

Award gekregen

Goedenavond bloggers,

Vanmiddag kreeg ik van blogdin Priskilla deze award uitgereikt.


Heel lief van je Priskilla en ik accepteer hem natuurlijk heel graag.

Het is de bedoeling om deze award weer door te geven aan 5 blogdinnen,
dus hieronder de namen (in willekeurige volgorde)


Kijken jullie ook eens even op hun blog, er staan hele mooie creaties op !

Groetjes, Marjan

Please follow the guidelines below when accepting your Liebster Blog Award.
When one accepts the award they agree to:
1.Thank the person who gave them the award and link back to that person’s blog
2.Copy and paste the award to their blog (I linked my award to the one who gave it to me)
3.Reveal the next 5 blogs they have chosen to receive the award, commenting on their blog to break the happy news!
4.And lastly, hope the artists nominated will do the above and keep the award going by accepting
and awarding “The Liebster Blog Award” to 5 special bloggers that they too would like to honor.

7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd en zeker verdiend, Marjan! Super!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk Marjan! Dan heb je hem ook verdiend!
    Ik ga ook eens ff kijken op hun bloggie's.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel voor je award!! Ik vind het heel lief van je, moet alleen even kijken wat ik er mee doe. Vind het moeilijk om hem door te geven, omdat niet iedereen hem wil hebben.
    Jij in ieder geval gefeliciteerd met deze award.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marjan,

    Heel erg lief van je!!!!

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het super dat je de award heb gekregen Marjan, maar het is voor mij een verkapte kettingbrief vandaar mijn berichtje op mijn blog groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hé Marjan,

    Van harte met het behalen van je award! Je hebt het verdiend!
    En heel lief dat je mij nomineert, ik ga het op mijn blog zetten.

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd Marjan! Prachtig blog en schitterende creaties, vond het weer leuk je te spreken op de Joycrafts demodag en blijf je volgen hoor!

    Groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen