vrijdag 22 juni 2012

Sunshine award

Hallo lieve bloggers,

Van Sandra kreeg ik deze week de Sunshine Award.

Heel lief van je Sandra !

Helaas is dit ook een vorm van een kettingbrief en daar hou ik niet zo van.
Dus heb ik aangegeven dat ik de award niet wil doorgeven
en daar had Sandra gelukkig begrip voor.

Máár..................................................
het is voor mijn volgers misschien toch wel leuk
om wat meer over mij te weten te komen.
Dus zal ik wel de bijbehorende vragen beantwoorden.

1. Wat is je favoriete huisdier ?
Mijn eigen hondje Vita. Een Westie van 12,5 jaar oud


2. Wat is je favoriete getal ?
1, mijn geboortedag

3. Wat is je favoriete non-alcoholische drankje ?
Icetea

4. Facebook of Twitter ?
Facebook

5. Wat is je passie ?
Mijn gezin en mijn hobby, knutselen

6. Krijgen of geven ?
Geven, maar spontaan iets krijgen is ook erg leuk

7. Wat is je favoriete patroon ?
Vierkante kaarten maak ik het meest,
omdat je daar zo lekker veel op kwijt kunt

8. Wat is je favoriete dag van de week ?
Moeilijk, iedere nieuwe dag heeft wel weer wát,
maar als ik echt moet kiezen, kies ik denk donderdag
omdat dat meestal mijn knutseldagje is

9. Wat is je favoriete bloem ?
Lelietje-van-dalen
Jammer dat ze maar zo kort in bloei staan

10. Wat is je favoriete land ?
Nederland, specifieker : het Westland haha


Zo, nu weten jullie weer wat meer van mij.
Mocht je nog méér willen weten, mijn postvakje staat altijd open.

Groetjes en tot de volgende post,
Marjan


4 opmerkingen:

  1. Leuk om meer van je te lezen, Marjan!
    En doorgeven is geen verplichting in mijn ogen, ben er zelf eigenlijk ook geen fan van, maar dit gaat dan nog, hahaha!
    Maar leuk verhaal!!!

    Liefs,San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je iets van je zelf verteld hebt Marjan, je word toch gek van die awards als je niet oppast staat je hele blog er mee vol ik negeer het dan houd het vanzelf wel op groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik lees geen onbekende dingen voor mij....ha ha. Leuk, Marjan!!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marjan, wat leuk om dit zo te lezen! Hhahahaha zover ben ik niet gekomen op de demontage hihihihi

    Lieve groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen