woensdag 27 februari 2013

Kerstgroet

Goedemiddag bloggers,
 
Deze week is het hier vakantie, dus lopen alle dagen wat anders dan normaal.
De meiden liggen wat langer op bed en daarna op de bank haha.
Tja, daar is het vakantie voor hoor.
Afgelopen zondag heb ik een dagje schoongemaakt in het nieuwe huis van mijn nichtje.
En daarna een paar dagen last van mijn arm en spierpijn.
Ja, ik ben het ook niet gewend hè, om een hele dag te soppen en boenen.
 
Verder tutten we maar wat en doen waar we zin in hebben.
Mijn oudste dochter is vanmiddag met haar vriendinnen naar het zwembad,
daarna gaan ze bij een vriendin film kijken en ze blijven er slapen.
Mijn jongste ging vanmiddag voortvarend aan haar huiswerk,
dus lekker samen op zolder gezeten zodat ik ondertussen een kaartje kon maken.
Ik had nog wat kerst-challenges waar ik aan mee wilde doen.
Het afdrukje heb ik ingekleurd met Distress inkt.
Het recept van deze kaart :
DP van Papermania 'Noel'
Cutting & Embossingmal 6002/2005 van Joycrafts
Tekst uit stempelset van EMP
Deco ribbon van Avec Colours Unlimited
Brads en strass-steentjes van Kruidvat
Crystal stickles van Ranger
 
Deze kaart doet mee bij
http://timeformagnoliachallenge.blogspot.nl/ # 02 ~ Kerst in traditionele kleuren (rood/groen)
 
Ook wil ik nog even iedereen bedanken voor de leuke reacties op mijn vorige posten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.
Ik probeer ook bij jullie zoveel mogelijk berichtjes achter te laten,
maar helaas lukt me dat niet altijd, sorry.
Maar ik bekijk de creaties altijd wel hoor.
 
En als laatste kan ik nog vertellen dat ik deze week weer in de prijzen ben gevallen.
Deze keer bij Creanijn en Allsortschallenge.
Op het tabblad 'Gewonnen challenges' hierboven zet ik alle winnende creaties op een rijtje.
 
Groetjes en tot de volgende post,
Marjan
 
 


30 opmerkingen:

  1. Hoi Marjan,
    Lekker lummelen, daar is het vakantie voor en toch nog even aan de freubel, mooi is je kerstkaart gworden, inkleuren ook super hoor...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kerstkaart Marjan met mooie kerstkleurtjes.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Watt een prachtige kaart Marjan.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kerstkaart en fijne vakantie hoor de kinderen bij ons ook vrij en ook lekker luieren.
    Heb de schaatsjes gehaakt en staan op mijn blog op een winterkaart, zijn erg leuk om te maken, bedankt nogmaals en groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is het er het weer voor om kerstkaartjes te maken ;-)
    Leuk dat je ook meedoet met de KIC-challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart Marjan.Echte kerstkleuren Leuk stempeltje heb je gebruikt.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, daar is het inderdaad vakantie voor! Super toch om zo lekker even te doen waar je zin in hebt...en zie daar, rolt er zomaar een kerstkaartje uit je hand! Leuk gedaan Marjan, echte traditionele kleurtjes, mooi ingekleurd, een hele leuke kerstkaart weer voor je voorraad!

    Groetjes en nog lekker genieten van jullie vakantieweek!
    Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje weer, Marjan. Je hebt je tijd nuttig besteed!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje weer! Ik wens jullie nog een fijne vakantie :D.

    Groetjes Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Delightful card - beautiful tilda image - thanks for entering both of my CHNC challenges - hope to see you again soon. x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk zo een vakantie alles mag en niets moet. Ik vind je kaartje helemaal supermooi geworden Marjan, het is weer een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooie kerstgroet in deze kleuren.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk,laat die vakantie maar over je heen komen.Je kaart is erg geslaagd,mooi gekleurd en een lieve uitstraling vindt ik,lieve groetjes en geniet ze nog,Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Marjan, zo dus de meisjes slapen lekker uit, heerlijk toch, daar is het vakantie voor.
    Als moeders dan toch nog kans krijgt om zo'n prachtige kerstkaart te maken, nou dan kan de week niet meer stuk.
    Mooie creatie.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd, wat leuk dat je in de prijzen bent gevallen.
    Leuk dat je meiden vacantie hebben en wat ijverig om dan toch huiswerk te gaan maken.
    Je kaartje is weer prachtig gemaakthoor.
    fijne vacantie, geniet er lekker van, heerlijk lui zijn met zn allen hihi.
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kerstkaart , Marjan ! Bedankt voor het meedoen bij Tilda's Town en MCC. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Loved it! Thanks for joining CHNC extra challenge this month.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. beautiful creation and gorgeous snowflakes, such a frosty feel, thank you for joining us at the Winter Wonderland
    Hugs Kate xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Marjan, lekker toch? Heerlijk op je gemakkie doen waar je zin in hebt, heel lief kerstkaartje heb je weer gemaakt, zo knap van je, dat je dat zo volhoudt, ik ben nog steeds niet begonnen. En dan al die challenges weer waar je aan meedoet, succes ermee, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hi, Marjan. Thank you for entering Winter wonderland with your cute card, hugs, Miria x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt zeg, leuk dat je metro's meedoet bij TFMC, veel succes liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Marjan

    Wat leuk dat je nu al een kerstkaart maakt!
    Ik neem me dat ook altijd voor om vroeg te beginnen maar het komt er maar niet van!

    Super dat je mee doet met onze 1e KIC Challenge, dus dank je wel hiervoor!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  23. A gorgeous christmas card. The image is fabulous and I love the colours and snowflakes.
    Thanks for joining this weeks challenge at Winter Wonderland.
    Lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Marjan, lekker aan de slag geweest met de sketch en het is een prachtige kaart geworden hoor! Superleuk gedaan en een heerlijk tijdverdrijf zo in de vakantieweek.
    Dankjewel voor deelname bij MCC en graag tot de volgende keer natuurlijk.
    Lieve groetjes, Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. mooi kaartje hoor

    Bedankt voor je deelname bij MCC

    Veel liefs
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Marjan, wat een prachtige kerstkaart! Het blijft toch altijd mooi in de traditionele kleuren. Weer een kerstkaartje klaar! Enne...van harte gefeliciteerd met je prijzen, lekker genieten!
    Groetjes en een fijn weekend, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. This is so sweet, love the image and bright colours. Thank you for joining us at Christmas at Sweet Stampin this month and good luck xx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Lovely card.

    Thank you for joining in at Christmas at Sweet Stampin' this time.

    Susan

    BeantwoordenVerwijderen