woensdag 6 maart 2013

Duo-dag # 11 bij de NKU

Goedemorgen blogdinnen,

Dit is mijn tweede post van vandaag, dus even scrollen voor de vorige.
 
Vandaag weer een Duo-dag bij de Nederlandse Kaarten Uitdaging.
De eerste woensdag van de maand en dus Mannendag.
Samen met Liesbeth mocht ik dit keer de uitdaging aangaan.
De opdracht was: gebruik groen en één andere kleur.
Wit en zwart zien we niet als kleuren.
 
Dit is het kaartje dat ik heb gemaakt.
Ik vond deze eigenlijk best lastig.
Maar het is goedgekomen, vind ik zelf.
 
De gebruikte materialen zijn:
DP van Avec, Colours Unlimited
Kraftpapier
Embossingstencil 6002/0808 van Joycrafts
Nestabilities standard circle large.
Klok (CR 1234), boot (LR 0199) en molen (LR 0208) van Marianne Design
Tekst uit clear stamp set "Opkikkertjes" van Marianne Design
Spetters stempeltjes uit set Eline's words
Stukje koord en bruin lint uit mijn restjesbak
Viva Perlen pen 401 (donkerbruin)
Witte inkt ColorBox Frosty white
 
Kijken jullie ook weer even bij de NKU naar de kaart van Liesbeth ?
 
Deze kaart doet mee bij
 
Groetjes, Marjan

18 opmerkingen:

  1. Jij bent een bezige bij Marjan. Zo vroeg en al 2 berichtjes geplaatst. Maar je kaarten zijn mooi hoor en de mannenkaart is inderdaad heel goed gelukt.

    Fijne dag nog.
    Groetjes, Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is goed gelukt Marjan, blijft lastig mannenkaarten, kunnen we onze bloemetjes niet kwijt hé.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is zéker goed gekomen! Mooie mannenkaart!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mannenkaarten zijn altijd wel iets moeilijker om te maken maar het is jouw goed gelukt hoor Marjan! Ziet er heel leuk uit!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is mooi hoor, een stoere mannenkaart,
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allebei weer prachtige kaartjes!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart! Mooi met de molen, boot en klok.
    Ook je andere kaartje is prachtig.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. knap hoor, weer zo'n mooie mannenkaart, blijft lastig vind ik, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind hem super gelukt Marjan, heel mooi zo dat groen met bruin.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Such a gorgeous card.
    Thanks for playing at DDCC
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart.
    erg leuk gemaakt.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk en stoer is deze kaart Marjan. Ik vind groen ook een kleur, heel geschikt voor mannen. Ook de kaart hieronder is weer erg mooi.

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. A super card that really fits our challenge well!!! I love the windmill especially!!! A great card for a man. Thanks for joining us at Anything Goes this time and good luck.
    Carol xx DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beste Marjan,

    Bij deze ben ik op dit blog terechtgekomen via het blog van "Anita en haar kaarten" vandaar..

    Wat kan jij mooie magnolias inkleuren zeg en je kaart hierboven is best wel gelukt hoor , niks mis mee!
    Als eerste vind ik je blog hartstikke leuk! Je maakt echt hele mooie kaarten en ten tweede ben direkt volger geworden! Ook om zo bij elkaar inspiratie op te doen, leuk toch? Hoop dat je bij mij ook een bezoekje brengt en misschien ook volger wilt worden?

    Heel Fijn weekend en groetjes
    Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Such a Fabulous card! Thank you so much for entering the www.7kidscollegefund.com Challenge! The Design Team appreciates the time you invested in your project and for joining our challenge.8-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. What a cute layout. Thanks for joining us at Challenges 4 Everybody. Good Luck!
    Sandy :) DT

    BeantwoordenVerwijderen