zaterdag 15 juni 2013

Bedankt en # 45 NKU

Hallo blogdinnen,

Vandaag start er weer een nieuwe uitdaging bij de
Nederlandse Kaarten Uitdaging
Team Oranje boven is aan de beurt,
geen DT kaartje van mij dus,
maar kijken jullie even naar de kaartjes van mijn DT collega's ?
 
Dit keer laat ik jullie een gepimpte verpakking zien.
Voor een paar lieve DTcollega's had ik een 'bedankje' nodig.
Dus een zakje lekkere snoepjes gekocht en een leuk label er aan gemaakt.
Ik heb hiervoor de volgende materialen gebruikt :
DP van Studio Light designblok 5
Van Joycrafts :
Cutting & Embossingstencil 6002/0147
Labels & tags 6002/0142
Organza ribbon 6300/0204
Clearstamps 6410/0020
Bloemen die ik een keer heb gewonnen
 Deze creaties doen mee bij
 
Groetjes, Marjan


12 opmerkingen:

  1. Mmmmm....lekker Marjan, en leuk dat je de mal op gekleurd papier hebt afgedrukt.
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. SUPERCALIFRAGILISTICEXPIALIDOCIOUS!!! Gaaf hoe je de aankleding aan de snoepjes heb aangepast!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze zijn leuk zeg, houd ik wel van ;-). Ziet er super uit!

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige en heerlijke presentjes heb je gemaakt Marjan, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk gemaakt Marjan.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. MMMM.......jammie, gevaarlijk lekker hihi, ziet er erg mooi uit.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk, Marjan. En wat jammer dat ik geen DT collega van je ben....... ze werden vast smakelijk ontvangen! leuk idee met die mal zo, je brengt me op een idee!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er wel heel erg lekker uit Marjan...leuk gedaan en heel vrolijk met deze leuke kleurtjes. Leuk effect doordat je de mal op design papier hebt gebruikt. Een heel gaaf geheel!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf gedaan. Dat ziet er lekker uit! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Marjan, dit heb je leuk gedaan zeg, wat een verrassing voor de dt ers.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Totally fabulous!
    Thanks for joining us at this week at Bearly Mine Challenges!
    Nela xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig cadeautje en zal vast een verrassing zijn geweest voor de DT-leden
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen