donderdag 6 juni 2013

Verjaardag Juf Corrie

Hallo blogdinnen,
 
De juf van mijn jongste dochter is vandaag jarig.
En tja, wat is het altijd lastig om een origineel kadootje te verzinnen.
Aangezien ze van lezen houdt, is het een boekenbon geworden.
Maar gewoon een bon is zo saai, dus heb ik er een leuke gieter bij gemaakt.
Het patroon komt van de Duochallenge waar ik helaas te laat was om aan mee te doen.
De gieter is aan beide kanten beplakt met design papier.
En zo ziet het er uit zónder boekenbon er in.
Gebruikte materialen
DP Studio Light designblok
Labels & Tags 6002/0144 van Joycrafts
Tekst uit set Eline's words van Marianne Design
Stukje mica voor het 'raampje'
Alle randen bewerkt met Distress inkt walnut stain
 
Deze creatie doet mee bij
http://allsortschallenge.blogspot.nl/ # 209 ~ Here come the girls
http://decreatievezebra.blogspot.nl/ # 22 ~ Alles behalve een kaart
 
Groetjes, Marjan
 
 

18 opmerkingen:

  1. wat een mooie gieter (dat is het toch?) die gieter die heb je nu wel nodig.

    groetjes arlette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om een gieter te maken waar de boekenbon in past. De juf waardeert dit vast en zeker.
    En gefeliciteerd met je gewonnen prijsjes! (Ik zag je andere blogbericht hier niet staan maar wel in mijn leeslijst)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Tineke,

      Klopt dat je dat bericht van de prijzen niet meer ziet haha.
      Was een foutje, ik wilde het plannen voor morgen, maar vergat de datum en tijd in te vullen hihi.
      Morgen komt hij echt op het blog !

      Groetjes, Marjan

      Verwijderen
  3. Wat een schatje. Nou, daar is juf Corrie vast blij mee!!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er heel goed uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Marjan, leuk cadeauidee....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wowww Marjan,wat heb je dit super gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hee dat is vreemd, in mijn lijst zie ik staan: geen kaartje maar winnaarspost, ik klik en zie deze prachtige gieter! Wat heb je dit mooi gemaakt, daar zal ze vast heel erg blij mee zijn, dan nog een boekenbon erin, superleuk.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Hanny,

      Het is mijn schuld hoor, dat je dat berichtje van de gewonnen prijsjes zag ! Sorry hihi.
      Ik had het willen plannen voor morgen, maar vergat even de datum in te vullen.
      Maar bedankt voor je berichtje hoor ! Morgen niet schrikken als je de blogpost over de prijzen wéér ziet hè ?

      Groetjes, Marjan

      Verwijderen
  8. Oooo, weer te vlug gemaild. Als ik nu toch eens eerst goed gekeken had hihi, tja, impulsief he;) Je hebt ook nog een prijs gewonnen, ik las hierboven nog wat berichtjes dus vandaar dat het er anders uitziet in mijn lijst. Gefeliciteerd met je prijs, leuk is dat he?
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat enig Marjan en origineel om zo een boekenbon weg te geven!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Héél mooi gemaakt Marjan, met prachtig papier.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Thanks for joining my challenge at Allsorts this week. Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je dit weer superleuk gemaakt voor de juf Marjan, is toch helemaal leuk om op deze manier een boekenbon te geven, top weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. very creative card! Thanks for playing our anything goes challenge at Catch the Bug

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Really cute water can card. I love this idea and your came out great. Thanks for joining us at Catch the bug.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. What a great project, very cute!! Thanks so much for joining our June Anything Goes Challenge at CTB! We appreciate you taking the time to join our challenge! Hope to see you again very soon!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hier zal de juf toch wel erg blij mee zijn geweest! Het ziet er zo leuk uit met de gieter! Heel mooi bedacht en gemaakt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen