woensdag 3 juli 2013

Just saying Hello

Goedemiddag lieve bloggers,
 
Allereerst wil ik zeggen dat ik zo blij ben met alle leuke, gezellige reacties op mijn blogposten.
De meeste posten van mij staan al een tijdje van tevoren gepland
en dan komt het er meestal niet meer van om dit nog tegen jullie te zeggen.
Maar ik geniet elke keer weer van alle berichtjes hoor !
 
De laatste tijd ben ik veel bezig geweest met het maken van mijn DTkaartjes
en dan schiet het spontaan maken van een kaartje er meestal bij in.
Vandaag heb ik weer eens even tijd gevonden om 'zomaar' een kaartje te maken.
Nou ja, ook dit kaartje heb ik niet in één keer achter elkaar afgemaakt hoor.
Ik maak ze altijd in 'etappes', want er komt vaak iets tussen als ik aan de knutsel ben.
Of misschien doe ik er gewoon te lang over LOL.
 
Afgelopen week zag ik op verschillende blogs die ik volg de leuke Besties langskomen.
En toen ook nog op Facebook deze Freebie langs kwam, was ik 'om'.
Meteen maar volger geworden van Sherri Baldy's Besties challenge blog.
Maar toen kwam echter de volgende uitdaging:
Shabby chic......
Wat is dát nu weer ??
Na enig ge-Google denk ik het te weten : vintage look, kant, parels.
En dat is het dus geworden, ik hoop dat het aan de voorwaarden voldoet.
 
Ik heb haar ingekleurd met Distress inkt en ook alle randen zijn hiermee bewerkt.
Verder heb ik de volgende materialen gebruikt.
DP Eline's winter huis van Marianne Design
Floral flourishes 6002/0157 (bloem) van Joycrafts
Vintage flourishes 6003/0027 (bladeren) van Joycrafts
Decolint/kant van Le Jeune
Organza lint uit mijn restjesbak
Satijn lint van Action
Tekststempel 'Friends' van Kaisercraft
Brad 'mini silver' van Making memories
Viva Decor Perlen pen Eis-Weiss
3 nietjes
 
Deze kaart doet mee bij :
http://sentimentalsundays.blogspot.nl/ # 161 ~ All things digital
http://inkychicks.blogspot.nl/ # 7 ~ Anything goes
 
Groetjes, Marjan


18 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart Marjan....
    Dank je voor de uitleg van 'ShabbyChic'... mijn reactie was dezelfde als je jouwe. Volgens mij ben jij er zeer goed in geslaagd de kaart volgens deze opdracht te maken!! Ik vind het een dot van een kaart....
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och wat een lief schatje weer Marjan!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, ik vind hem in ieder geval geslaagd! En ik ken dat wel, ben je net lekker aan het knutselen, komt er weer wat tussendoor..

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje is dit, mooie kleuren gebruikt ook.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem hartstikke leuk geworden.
    Maar wat een joekels van ogen heeft dat meisje zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldige leuke kaart is dit, prachtig ingekleurd en ze zijn om op te vr...n die stempels!
    Succes met alle challenges!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Marjan.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toppertje van een mooie kaart Marjan.leuke digi. Fijne avond, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw Marjan, wat heb jij deze Bestie leuk gemaakt, weet je meisje bij Noor kan je een digi aanvragen daar moet je een kaart van maken en plaatsen op Noor's blog er is een challenge aan verbonden, doe mee joh, je bent een kanjer in het kaarten maken, ga maar eens bij Noor snuffelen.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Corrie,

      Bedankt voor je berichtje.
      Ik had de digi van Noor inmiddels al aangevraagd. Maar heel lief dat je me er even op attent maakte.
      Weer een leuke uitdaging.

      Groetjes, Marjan

      Verwijderen
  10. Just gorgeous, your image is coloured beautifully, I love the die cut flower and leaves, and all the embellishments are perfect. Thanks for playing along at My Besties this week, good luck, Colette xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Woww dit is een lust voor het oog, prachtige kleuren heb je gebruikt. Je kaartje is echt superrr...

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi Marjan, wat een schatje en dat shabby chic is helemaal goed gekomen zie ik wel, wat zijn deze stempeltjes ook weer superleuk he? zo blijft het uitdaging om er iets moois van te maken, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gorgeous card! Thanks for joining us at Crafts 4 Eternity this week hugs x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja, dat shabby chic vroeg ik me ook al af.... en net zoals jou begrijp ik dat dit zo'n beetje de bedoeling is... Prachtig Marjan, een heel lief en mooi kaartje heb je er voor gemaakt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gorgeous card, I love the image and the die cut flowers. Thanks for joining us this week at Sketch Saturday, Niki xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig kaartje. Zie veel moois op je blog. Ben meteen volger geworden.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schatje en zeker chic in ieder geval!
    Dank-je-wel voor het meedoen aan de STANSchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen