vrijdag 8 november 2013

Heerlijk avondje.

Goedemorgen bloggers,
 
Het is weer mijn beurt om iets te laten zien op het blog van Joycrafts.
Aangezien de decembermaand al weer bijna voor de deur staat,
heb ik voor jullie een Sinterklaas-kaartje gemaakt.
Een heel Hollandse traditie, het Sinterklaasfeest.
Dus misschien dat mijn buitenlandse volgers nu denken "wat is dit ???"
In Nederland wordt Sinterklaas gevierd op 5 december,
met kadootjes voor alle lieve kinderen,
het lijkt wat op het feest van de Kerstman (Santaclaus)
In oktober is er een hele leuke stempelset Sinterklaas uitgekomen
en daar haalde ik mijn inspiratie vandaan.
De stempels heb ik ingekleurd met Distress inkt.
Ook liggen er sinds vorige maand ook hele mooie sets met Jute ribbon in de winkels.
Dat past natuurlijk erg goed bij het Sinterklaas-thema.
Ik heb een breed stuk jute gebruikt op de achtergrond
en een smal stuk door de opening in het label.
Hieronder een overzichtje van alle materialen die ik heb gebruikt :
van Joycrafts :
Kraftpapier 8089/0206
Paper pack 6011/0202
Label karton kraft 8089/0005
Embossing stencil 6002/0812
Cutting & Embossingstencil Lin & Lene 1201/0054
Cutting & Embossingstencil Bille's Circle 6002/0289
Jute ribbon 6300/0501
Clear stamps Sinterklaas 6410/0083
verder nog
Jute touw
Design papier met kruidnootjes (geen idee waar dat vandaan komt)
 
Dit kaartje doet mee bij :
 
Groetjes, Marjan
 


12 opmerkingen:

  1. Dat ziet er heel leuk uit Marjan. Fijne dag, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat er ook aan sinterklaas wordt gedacht,
    mooie kaart hoor !
    Een fijn en gezellig (knutsel) weekend ☺
    Liefs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij bent de eerste Marjan die een kaart laat zien met het sinterklaas gebeuren, leuk gemaakt zeg, ik was gisteren in de hobbywinkel, Trijnie had alle spulletjes van Joy, maar ze verkoopt het niet, het leeft niet zegt ze, misschien dat jij daar verandering in kan brengen met deze prachtige kaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Marjan, ik zag je kaart net al op het Joy blog staan, ik dacht dat die van Ineke was, hij is erg leuk vooral met dat jute, dat hoort er gewoon bij, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Na al dat gedoe over de zwarte Pieten heb jij nu een prachtige kaart gemaakt. Leuk dat daar nu stempels voor zijn.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart is superleuk geworden Marjan.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart, Marjan. Ik zou alleen niet weten aan wie ik zo'n kaart moest sturen. Je hebt hem weer super mooi gemaakt!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zou hem ook niet versturen, maar (als ik Sinterklaas was) geven aan iemand die een kadobon vraagt of geld.

      Verwijderen
  8. Wat heb je dit superleuk gemaakt Marjan, ziet er geweldig mooi uit, echt leuk. En wat een leuke nieuwe profielfoto heb je , of ben ik in de bonen.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Anita. En inderdaad heb ik een nieuwe profielfoto. Was weer eens tijd voor een update met mijn kortere haar haha.

      Verwijderen
  9. Wat een prachtige kaart heb je van deze stempels gemaakt Marjan.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Really pretty card Marjan! Thank you for joining us at Papertake Weekly :)

    BeantwoordenVerwijderen