dinsdag 6 januari 2015

Roze voor meisjes.

Goedemorgen allemaal,

Zoals ik in mijn vorige blogpost al schreef,
ben ik het nieuwe jaar weer lekker creatief begonnen.
Vandaag laat ik jullie wat creaties in heerlijk roze zien.
Een leuk fotolijstje met daarachter 'muisjes'.
De voetjes heb ik er met vinyl op gemaakt.
En daarnaast nog wat ruimte opengelaten voor een naam of andere tekst.

Ook ben ik voor het eerst aan de slag gegaan met flex-vinyl.
Dat kun je op stof strijken of persen.
Nou, ik moet zeggen, dat ik dat weer een hele nieuwe tak van sport vind hoor !
Maar ik was best tevreden over mijn eerste werkje.

 Hoewel...... ik mistte toch nog wat 
Dus maar wat verschillende technieken samengevoegd!
De hotfixsteentjes weer tevoorschijn gehaald.
En dat was nu net de 'finishing touch' vond ik.

Volgen jullie mijn facebookpagina al ?
https://www.facebook.com/creamare

Groetjes, Marjan


3 opmerkingen:

  1. Feestelijk cadeautjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn echt schitterend, Marjan. Maar ik had ze al gezien...

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan Marjan!!! Dat fotolijstje is ook erg gaaf zeg!!!!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen